Saturday, February 1, 2014

Γνωρίζοντας την διακοσμήτρια Έλενα Αρσένογλου

Γνωστή για το πολυτελή,αρμονικό και μαγευτικό αποτέλεσμα που έχουν οι χώροι που αναλαμβάνει, η Έλενα Αρσένογλου μας δίνει απαντήσεις αφήνοντάς μας να την γνωρίσουμε καλύτερα όχι μόνο σαν διακοσμήτρια αλλά και σαν άνθρωπο.



  • Ποιά ήταν τα σημάδια που σε έκαναν να οδηγηθείς στη διακόσμηση;
Από μικρή ηλικία κιόλας ,ενώ βρισκόμουν στην Καβάλα έκανα στην άκρη το βιβλίο των αρχαίων μου που προσπαθούσα να διαβάσω και σχεδίαζα όμορφα σπιτάκια!Μεγαλώνοντας συνέχισα να σχεδιάζω και να ζωγραφίσω, κάτι που μ αρέσει πολύ να κάνω και σήμερα και έτσι γράφτικα τελικά στη σχολή στην Αγγλία όπου και ζούσα.
  • Ποιά ήταν η πρώτη ευκαιρία που σου δόθηκε για την αρχή της καριέρας σου;
Ξεκίνησα να δημιουργώ και να αλλάζω τα πράγματα στο δικό μου σπιτί αλλά η πρώτη επαγγελματική ευκαιρία που μου δόθηκε  εντελώς τυχαία ,ήταν η διακόσμηση ενός ιατρείου.

  • Πώς είναι να έρχεσαι σε επαφή και να δουλεύεις για ένα διάσημο;
Κάθε άνθρωπος διάσημος και μή είναι ξεχωριστός.Κάποιοι διαλλακτικοί κάποιοι περισσότερο απαιτητικοί.Θα σου πώ όμως , ότι εμένα μ αρέσουν οι προκλήσεις,με κάνουν πιό δημιουργική  και δουλεύοντας με διάσημους υπάρχουν πολλές,γιατί ξέρουν τι θέλουν και πόρους αρκετά καλούς για να το υποστηρίξουν αυτό.

  • Πιστεύεις ότι τα Μ.Μ.Ε  βοηθούν στο να αποκτήσει κανείς πιο εύκολα εν δυνάμει πελάτες;
Φυσικά από τα δυνατά σημεία της δουλειά μας είναι οι δημόσιες σχέσεις και η έκθεση,η οποία γίνεται κυρίως από τα Μ.Μ.Ε.Πιστεύω όμως ,ότι με τύχη και πίστη διότι είμαι από τους ανθρώπους που πιστεύουν πολύ ,τα πράγματα μπορούν να έρθουν καλύτερα.Να σου πώ , ότι εγώ κέρδιζα τους εν δυνάμει πελάτες πρώτα σαν άνθρωπος κάνοντάς τους  να με εμπιστευτούν και μετά σαν επαγγελματίας.

  • Diary! Ας αναφερθούμε λίγο σ αυτό,τί ακριβώς είναι και πώς οδηγήθηκες στην δημιουργία αυτή που όπως ξέρω σε λίγο θα γίνει και ευρέως γνωστή.
Το Diary είναι μεγάλη αγάπη!!Ήθελα να μοιραστώ πράγματα με το κόσμο που ίσως να μην γνωρίζουν,την αρμονία της ζωής με τη φύση ,με τον ίδιο μας τον ευατό και άλλα πολλά.Είμαι πολύ δοτικός άνθρωπος και το Diary ,το οποίο θα κυκλοφορήσει  σύντομα ,είναι ένα μέσο να έρθω πιο κοντά με τους ανθρώπους.

  • Ποιά στιγμή της ημέρας σου ή της νύχτας σου είναι η πιο δημιουργική για σένα;
Η στιγμή που χαλαρώνω και αφήνω ελεύθερο τον εαυτό μου να φανταστεί και να δημιουργήσει εικόνες είναι η στιγμή που βρίσκομαι στην μπανιέρα μου και όταν ασχολούμαι με τον κήπο μου ,που αγαπώ πολύ!

  • Τί θα πρέπει να περιέχει η καθημερινοτητά σου, έτσι ώστε η μέρα σου να πάει καλά;
Τρία βασικά στοιχεία που θα πρέπει να υπάρχουν στην καθημερινή μου ζωή έτσι ώστε να πώ ότι η μέρα μου ήταν ουσιαστικά καλή και γεμάτη είναι η Αγάπη,η Έμπνευση και η Δημιουργία!!

  • Ζείς για τη δουλειά σου ή είναι ένα κομμάτι απλά της καθημερινότητάς σου;
Η δουλειά μου είναι μεγάλο κομμάτι της ζωής μου!!Είναι όλη μου η ζωή! Την λατρεύω,την απολαμβάνω με τα καλά και τα άσχημα που μπορεί να έχει.Υπάρχει αλλαγή μέσα από αυτή και κατά συνέπεια συνέχεια και εξέλιξη της ζωής!

  • Ποιές είναι οι απαιτήσεις μιάς τέτοια δουλειάς;
Οι απαιτήσεις είναι απίστευτα μεγάλες.Θέλει πολλές γνώσεις,συνεχής ενημέρωση γιατί δεν είναι τίποτα σταθερό όλα εξελίσσονται και όλα αλλάζουν,πολύ καλή οργάνωση και αισθητική ματιά!

  • Ποιός είναι ο καλλιτέχνης που θαυμάζεις  και θεωρείς πετυχημένο;
Ο καλλιτέχνης που θαυμάζω και πιστεύω είναι ο σύντροφός μου Νίκος Μάρο!

  • Εκτός από τη διακόσμηση ασχολείσαι και με την χειροτεχνία, λίγα λόγια γι αυτό;
Ασχολούμαι με την χειροτεχνία.Το να φτιάχνεις πράγματα μόνη σου είναι μία άλλη εμπειρία και όταν συμβάλει και η κόρη σου σ αυτό τότε,το να δημιουργήσεις ένα κερί,ένα πίνακα,μία πετσετουλα αποκτά άλλο νόημα και μεγαλύτερη αξία!

  • Τι είναι αυτό που απολαμβάνεις περισσότερο να διακοσμείς;
Η διακόσμηση σπιτιών είναι κάτι που λατρεύω και κυρίως το να δημιουργώ ένα μπάνιο.Θεωρώ ότι είναι δωμάτιο του σπιτιού που θέλει πολύ μελέτη,περισσότερη φροντίδα και πολύ δημιουργικότητα.

  • Μετά από αρκετή εμπειρία στο χώρο αυτό τι έχεις αποκομίσει;
Αυτό που ξέρω σίγουρα είναι ότι πρέπει να είσαι οπλισμένος με πολύ υπομονή!Βασικό στοιχείο για να διεξαχθεί καλά  μία συνεργασία.

  • Κάτι που σ έχει δυσκολέψει στη μέχρι τώρα σου πορεία και έχει μείνει στην μνήμη σου  μέχρι σήμερα;
Αυτό που πραγματικά με έχει φέρει σε πολύ δύσκολη θέση,έχω αισθανθεί άβολα είναι το να πρέπει να ζητήσω τα χρήματά μου.

  • Πόσο κατασταλτικό παράγοντα παίζει η διακόσμηση ενός επαγγελματικού χώρου;
Πολύ μεγάλο!Θέλει σωστή οργάνωση,δηλαδή επαγγελματικά σκίτσα,σωστή μελέτη από όλες τις πλευρές και χίλια δυο άλλα πράγματα.Το πιο βασικό όμως είναι να υπάρχει εμπιστοσύνη στο διακοσμητή έτσι ώστε να υπάρχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα γιατί το project ενός επαγγελματικού χώρου πρέπει να είναι πολύ δυνατό για να προσελκύσει κόσμο και να αποφέρει χρήματα!

  • Θα φανταζόσουν τον ευατό σου να ασχολείται με κάτι διαφορετικό;
Κάτι άλλο με το οποίο θα μπορούσα να ασχοληθώ είναι ο αθλητισμός,η διαφήμιση,θα μπορούσα να ήμουν πολύ καλή διαφημίστρια και νηπιαγωγός γιατί αγαπώ πάρα πολύ τα παιδιά.

  • Θα μπορέσει η διακόσμηση και αυτοί που την εκπροσωπούν να επιβιώσουν και να συνεχίσουν να υπάρχουν και στο μέλλον;
Εννοείται.Η ζωή υπάρχει και εξελίσσεται επειδή υπάρχει η τέχνη!

  • Ο  στόχος σου αυτή την εποχή;
Αυτό που θα ήθελα στο άμεσο μέλλον είναι να ξεκινήσω να ζωγραφίζω ξανά,είναι κάτι που αγαπώ και μου έχει λείψει!

  • Ένα μήνυμα που θα ήθελες να δώσεις στα παιδιά που ξεκινούν τώρα και προφανώς είναι αρκετά απογοητευμένα, κυρίως όταν καλούνται να εκπροσωπήσουν τέτοια επαγγέλματα σε αυτούς τους χαλεπούς καιρούς;
Φυσικά!Αυτό που πρέπει είναι να συνεχίζουν να ψάχνονται να είναι ανήσυχα πνεύματα όπως λέμε,χωρίς να χάνουν το δρόμο και το στόχο τους.Η τέχνη είναι τρέλα, πάθος ,ένταση και τόλμη.Δεν πρέπει να το ξεχνάει κανείς αυτό!

Φωτογραφικό υλικό της Έλενας από ιδιωτική κατοικία στην Εκάλη.






Ευχαριστούμε και εγώ προσωπικά την ΄Ελενα για την συνέντευξη που μας έδωσε καθώς και για την πολύ ζεστή φιλοξενία!


No comments:

Post a Comment