Wednesday, March 23, 2016

ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ





Κάσσι Μανουσοπούλου: «Από πολύ μικρή ηλικία λάτρευα ότι έχει να κάνει με τον κόσμο της τέχνης, από την ζωγραφική και τον χορό μέχρι την μουσική και το θέατρο. Με τράβηξαν λίγο πολύ όλοι οι χώροι αλλά έπρεπε κάποια στιγμή να δω πιο θα αποτελούσε την προτεραιότητα μου. Εν τέλει με βοήθησε σε αυτό η εισαγωγή μου στο Ανώτατο Τεχνολογικό Ίδρυμα του Πειραιά (Τ.Ε.) όπου και τέλειωσα ως μηχανολόγος κλωστοϋφαντουργός με ειδικότητα στο έτοιμο ένδυμα. Έτσι αποφάσισα να συνδυάσω τις 2 μεγάλες μου αγάπες, το σχέδιο και την μόδα και να τις ενώσω. Κύρια ιδέα μου, λοιπόν, είναι να περάσω μέσα στο ένδυμα τα σχέδια μου και να τα αποτυπώσω με την βοήθεια της ψηφιακής εκτύπωσης, κάτι που έχει πραγματοποιηθεί σε πειραματικό στάδιο μέσω της πτυχιακής μου και αναμένω σύντομα να βγάλω τα πρώτα μου κομμάτια! Παράλληλα ασχολούμαι τόσο με το τραγούδι (μέλος της χορωδίας Graduarti), όσο και με το κόσμημα, συμμετέχοντας κατά διαστήματα σε διάφορες παραστάσεις καθώς και σε εκθέσεις χειροποίητων δημιουργιών. 
Λατρεύω ότι έχει να κάνει με την μόδα, το μαύρο χρώμα και τα ζώα.

Κάνοντας λοιπόν το χόμπι μου επάγγελμα ξεκινώ τα πρώτα μεγάλα μου βήματα σε αυτόν χώρο, που γνωρίζοντας ότι δεν είναι εύκολος εγώ θα συνεχίσω να προσπαθώ για το καλύτερο! ;) »

Μπορείτε να δείτε μέρος της δουλειάς μου στα:

  1. Facebook: Kassi Art-fashion
  2.  www.facebook.com/Kassi.artfashion.gr
  3. https://www.facebook.com/groups/kassi.artfashion/
  4. www.kassi-artfashion.com
  5. Instagram: Kassi.23 
  6. Twitter: Kassi@KassiSm

No comments:

Post a Comment