Sunday, February 7, 2016

Ναυσικά Μαρία Ελευθερίου


Ναυσικά Μαρία Ελευθερίου μία δημιουργός με πολλές πρωτότυπες και ενδιαφέρουσες ιδέες που ανακάλυψα και θα ήθελα να τη γνωρίσουμε λίγο καλύτερα μέσα από αυτά που η ίδια μας λέει. . 

1. Λίγα λόγια για εσάς.

Με λένε Ναυσικά, είμαι μια νέα μαμά, ο γιος μου είναι 21 μηνών και ζω στην Ελευσίνα από το 2009. Έχω σπουδάσει στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Οικονομική και Περιφερειακή Ανάπτυξη αλλά είμαι από αυτούς που άλλο σπούδασαν και άλλο επαγγέλονται! Με την γέννηση του γιου μας αποφασίσαμε με τον σύζυγο μου να μεγαλώσω εγώ τον γιο μας αντί να τον αναλάβουν γιαγιάδες και νταντάδες. Άφησα την δουλειά μου, ασφαλιστικός σύμβουλος σε μια εταιρεία Μεσιτών Ασφαλίσεων και έτσι άρχισαν όλα… Είχα ελεύθερο χρόνο και ξεκίνησα να μαθαίνω να πλέκω!


 2. Τι σημαίνει η λέξη δημιουργία – δημιουργός για εσάς;

 Θεωρώ ότι όλοι δημιουργούμε λίγο ή πολύ, με διαφορετικό τρόπο ο καθένας φυσικά, στην καθημερινότητα μας. Το να δημιουργώ κάτι από το μηδέν, στην δική μου περίπτωση από το νήμα να φτιάχνω ότι μπορώ να φανταστώ είναι και λίγο έκσταση.


 3. Πώς καταλήξατε σε αυτό το είδος δημιουργίας; 

Πάντα μου άρεσε να κάνω πράγματα με τα χέρια μου, μόνο με την ζωγραφική δεν ασχολήθηκα ποτέ. Όταν έμεινα έγκυος θεώρησα ότι θα έχω ελεύθερο χρόνο και έτσι μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω κάτι πλεκτό για το μωρό μας. Όταν δε άρχισα να ψάχνω τι θα μπορούσα να πλέξω ενθουσιάστηκα με τις άπειρες προτάσεις που έβρισκα και το πήρα στα σοβαρά. Μια πολύ καλή μου φίλη μου έδειξε τα βασικά και από εκεί και πέρα με ψάξιμο, με συμβουλές από φίλες που έπλεκαν και από το internet μαθαίνω συνεχώς και εξελίσσομαι. Βέβαια πρέπει να πω ότι πολύ μεγάλο ρόλο για να συνεχίσω να πλέκω έπαιξε και το γεγονός ότι γνωρίστηκα με τα κορίτσια που έχουν το μαγαζί με τα 2 νήματα στην Ελευσίνα, Kordela Projects, και έχουμε γίνει σαν μια κοινότητα που δημιουργεί, ανταλλάσσει ιδέες και σχέδια, υποστηρίζει και γενικά είναι ένα μέρος που εμπνέει!


4. Ποια είναι τα ερεθίσματα σας;

Μου αρέσει να φτιάχνω πράγματα μοντέρνα, να ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα πλεχτά που έφτιαχναν οι γιαγιάδες μας. Πρωταρχικό μου ερέθισμα είναι ο γιος μας, ο Αρης και ο σύζυγος μου. Ότι φτιάχνω είναι εν δυνάμει για τον Αρη, εκτός βέβαια από τα κοριτσίστικα σχέδια! Κυρίως παίρνω ιδέες από το internet και από περιοδικά


5. Πόσο χρόνο αφιερώνεται για τις δημιουργίες σας αυτές;

Ο ελεύθερος χρόνος μου καθημερινά είναι τις ώρες που κοιμάται ο γιος μου…Αυτό σημαίνει το μεσημέρι και τα βράδια. Κάθε project έχει διαφορετικό χρόνο εκτέλεσης, ένα σκουφάκι μου παίρνει πια 1-2 μέρες ενώ ένα κουκλάκι 1-2 εβδομάδες.


 6. Ένα τέτοιο είδος εργασίας πόσο εύκολα μπορεί να υπάρξει και να εξελιχθεί στις μέρες μας;

 Νομίζω ότι δεν έχει να κάνει με τις μέρες μας αλλά με το είδος αυτής της δουλειάς. Η παραγωγή δεν μπορεί να είναι μεγάλη γιατί έχω μόνο δύο χέρια και περιορισμένο χρόνο. Έτσι δεν μπορώ να ζήσω αποκλειστικά από τα έσοδα που έχω από τα πλεχτά. Από την άλλη μια τόσο πολύ μικρή επιχείρηση δεν είναι βιώσιμη λόγω της υφιστάμενης νομοθεσίας. Η μόνη περίπτωση βιωσιμότητας είναι ο συναιτερισμός με άλλους χειροτέχνες, κάτι που σκέφτομαι πολύ σοβαρά!


 7. Πώς προβάλλεται και προωθείται τη δουλειά σας; 

Νούμερο ένα εργαλείο μου είναι το facebook και η σελίδα μου στο etsy.com . Μετά βασίζομαι στη mouth to mouth διαφήμιση. Βέβαια να μην ξεχάσω να πω ότι έχω τα δυο καλύτερα μοντέλα , τον σύζυγο μου και τον γιο μας οι οποίοι κυκλοφορώντας με δημιουργίες μου είναι διαφήμιση σωστή.


8. Ποιος είναι ο μελλοντικός σας στόχος;

 Θα ήθελα να μπορέσω να προωθήσω τα πλεχτά κουκλάκια μου, ετοιμάζω τώρα μια σειρά με διάφορους χαρακτήρες όπως το καγκουρό και το πρόβατο, σε καταστήματα με παιδικά παιχνίδια ή site ανάλογα. Όπως σας είπα και πριν έχω στο μυαλό μου μια συναιτεριστική επιχείρηση με άλλους χειροτέχνες ώστε ίσως να μπορέσουμε να κάνουμε περισσότερα.


9. Που θα μπορούσαμε να βρούμε όλα αυτά τα αριστουργήματα που φτιάχνεται κι πώς μπορούμε να τα αποκτήσουμε; 

Καταρχήν να σας πω ότι δουλεύω κατά παραγγελία, επομένως μπορείτε να δείτε τα σχέδια μου στο ηλεκτρονικό κατάστημα etsy.com και στην σελίδα μου στο facebook με την επωνυμία NeemaCreations. Μπορείτε είτε να τα παραγγείλετε ηλεκτρονικά είτε να επικοινωνήσετε κατευθείαν μαζί μου!













Ευχαριστούμε τη Ναυσικά που μας άφησε να την γνωρίσουμε και για το χρόνο που μας χάρισε!! 

No comments:

Post a Comment