Tuesday, June 23, 2015

"ATHENS OPEN AIR FILM FESTIVAL": ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΓΙΑ 5η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ TO ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΕΡΙΝΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ


Από τον Ιούνιο έως το Σεπτέμβριο, οι πιο όμορφοι χώροι της Αθήνας, αλλά και των ευρύτερων περιοχών μετατρέπονται, για ακόμη μια χρονιά, σε υπαίθριες αίθουσες προβολής με ελεύθερη είσοδο, συνδυάζοντας την ομορφιά του αστικού τοπίου με πάνω από 20 αριστουργήματα της έβδομης τέχνης. Όλη η Αθήνα λοιπόν ένα θερινό σινεμά, ήδη από την επίσημη πρεμιέρα του πέμπτου κατά σειρά "Athens Open Air Film Festival", που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη Τετάρτη στις 17 του Ιούνη. Να σημειωθεί επίσης πως είναι πρώτη χρονιά που ο Οργανισμός Πολιτισμού, Αθλητισμού & Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, παίρνει ρόλο συνδιοργανωτή της μεγαλύτερης υπαίθριας κινηματογραφικής γιορτής της πόλης, ενισχύοντας τον καλοκαιρινό αυτό θεσμό. Στην μεγάλη αυτή κινηματογραφική γιορτή συμμετέχει και η Fischer, η μπίρα που αγαπάει τον καλό κινηματογράφο και συμπληρώνει ιδανικά τις ξεχωριστές στιγμές του φετινού "Athens Open Air Film Festival"...

Έχοντας κερδίσει το χρυσό βραβείο στα "Tourism Awards 2015", στην κατηγορία Πολιτιστικός Τουρισμός, το "Athens Open Air Film Festival" παρουσιάζει για ακόμα μία χρονιά ένα προσεκτικά επιλεγμένο πρόγραμμα, που καλύπτει το ευρύ φάσμα της έβδομης τέχνης και στόχο έχει να ψυχαγωγήσει ακόμα και το πιο απαιτητικό κοινό:
-με κλασικό αμερικάνικο σινεμά: μερικές από τις καλύτερες και πιο θρυλικές ταινίες του αμερικανικού κινηματογράφου όπως τα «Η Ωραία και το Κτήνος» του Βινσέντε Μινέλι, «Ποιος Σκότωσε τον Χάρι» του Άλφρεντ Χιτσκοκ, «Ας την Κρίνει ο Θεός» του Τζον Σταλ αλλά και «Ο Άνθρωπος από τη Γαλλία» του Γουίλιαμ Φρίντκιν και το «Μπάρι Λίντον» του Στάνλεϊ Κιούμπρικ θα προβληθούν στο πλαίσιο του Φεστιβάλ. Συγχρόνως, δε λείπουν και κάποια διαμάντια του νεότερου αμερικανικού κινηματογράφου όπως η αιχμηρή πολιτική σάτιρα του Γουόρεν Μπίτι «Bulworth», η ντελιριακή νυχτερινή οδύσσεια «Μετά τα μεσάνυχτα» του Μάρτιν Σκορσέζε, οι παραισθησιογόνες «Ανεξέλεγκτες καταστάσεις» του Κεν Ράσελ, αλλά και η σαρδόνια μαύρη κωμωδία του Μάικλ Λέμαν, «Heathers». Σε επετειακή προβολή, για τον εορτασμό των 40 ετών από την πρώτη κυκλοφορία του, θα προβληθεί επίσης η πιο μυθική "cult"ταινία όλων των εποχών, το «The Rocky Horror Picture Show» του Τζιμ Σάρμαν.
-με νέες συνεργασίες: με την προβολή, στο χώρο του κήπου της Πειραιώς 260, δυο εκ των σπουδαιότερων μεταφορών λυρικών θεατρικών έργων στην κινηματογραφική οθόνη, στα πλαίσια των νέων συνεργασιών του Φεστιβάλ με το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου. Συγκεκριμένα θα προβληθούν ο «Μαγεμένος Αυλός» του Ίνγκμαρ Μπέργκμαν, με την υποστήριξη της Πρεσβείας της Σουηδίας, και τα «Παραμύθια του Χόφμαν» των Μάικλ Πάουελ και Έμερικ Πρέσμπεργκερ.
-με ελληνικό κινηματογράφο: με από τα πιο υποδειγματικά ντοκιμαντέρ του εγχώριου σινεμά, το πολυβραβευμένο «RΟΜ» του Μενέλαου Καραμαγγιώλη, το λυρικό παραμύθι του Δήμου Αβδελιώδη «Η Εαρινή Σύναξις των Αγροφυλάκων», έξοχο δείγμα του σύγχρονου ελληνικού κινηματογράφου, με το ερωτικό δράμα του Νίκου Βεργίτση «Ρεβάνς», που στην εποχή του σάρωσε τα βραβεία και έδωσε το παρόν στο Δεκαπενθήμερο Σκηνοθετών του Φεστιβάλ Καννών και το συγκινητικό «Δύσκολοι Αποχαιρετισμοί: Ο Μπαμπάς μου» της Πέννυ Παναγιωτοπούλου, να συνθέτουν το φετινό ελληνικό τμήμα του Athens Open Air Film Festival, παρουσιάζοντας ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα της σύγχρονης κινηματογραφίας μας.
-με βωβό κινηματογράφο και πρωτότυπη μουσική: με την ωραιότερη και πιο παράξενα γοητευτική γοτθική δημιουργία που έγινε ποτέ, το αριστουργηματικό «Νοσφεράτου: Μια Συμφωνία Τρόμου» (1922) του Φρίντριχ Βίλεμ Μουρνάου να ντύνεται μουσικά από τους "Mechanimal", δημιουργώντας ένα ξεχωριστό θέαμα ειδικά σχεδιασμένο μόνο για το Φεστιβάλ!
- και τέλος με μια "avantpremiere" κάτω από τα άστρα: με το πρόγραμμα του Φεστιβάλ να πλαισιώνεται από την ταινία, που κάνει την πρεμιέρα της στην Ελλάδα αποκλειστικά μέσα από το "Athens Open Air Film Festival", «Magic Mike XXL» του Γκρέγκορι Τζέικομπς, συνέχεια του απολαυστικού «Magic Mike» του 2012! Η ταινία προβάλλεται σε συνεργασία με την Tanweer...











No comments:

Post a Comment