Friday, January 9, 2015

WANDERLUST...

Γιορτές τέλος, καθημερινότητα mode:on και ξεκινώ τα "κανονικά" μου θέματα. Χαίρομαι πάρα πολύ που ποδαρικό μου κάνει μια αγαπημένη μου φίλη που μαζί διασκεδάσαμε, γελάσαμε μέχρι δακρύων, μαγειρέψαμε, ανταλλάξαμε συμβουλές και φιλοσοφήσαμε στην Ξάνθη των φοιτητικών μου χρόνων.. 

Το "γειτονάκι" μου, λοιπόν, που παραμένει στην πόλη με τα χίλια χρώματα, είναι πνεύμα ελεύθερο.. Καλλιτέχνιδα με τα όλα της.. Ιδιαίτερα κοσμήματα, πάσης φύσεως χειροτεχνίες και πίνακες, όλα φιλοτεχνημένα από τα χεράκια της και το πηγαίο ταλέντο της.

Πολλές φορές αναρωτήθηκα πώς δεν βρισκόταν στις διπλανές μου αίθουσες, ανάμεσα σε καβαλέτα και χρώματα, να αναλύει καλλιτεχνικά ρεύματα και να μεγαλουργεί με τις αρχιτεκτονικές της συνθέσεις!

Μεγάλη της αγάπη, τα ταξίδια! Όλα ξεκίνησαν από ένα καλοκαίρι με την AIESEC στην Ουκρανία και έκτοτε δεν χάνει ευκαιρία να γνωρίσει νέα μέρη.. Γαλλία, Ιταλία, Ελβετία, Γερμανία, Τουρκία, Μαυροβούνιο, συνθέτουν τον προσωπικό της χάρτη..

Θυμάμαι που όταν ετοιμαζόταν για την πρώτη της "Οδύσσεια", ήταν λίγο ανασφαλής.. Τώρα πια χαίρομαι να την ακούω, με αυτοπεποίθηση και ενθουσιασμό, να μου λέει για τους νέους της φίλους και να μου περιγράφει όσα βίωσε με τις αισθήσεις και την ταξιδιάρα ψυχή της..

Καλύτερα μας τα εξηγεί, όμως, μόνη της μέσα από φωτογραφίες της και ένα σύντομο ερωτηματολόγιο που της ζήτησα να συμπληρώσει!

ΜΕ ΛΕΝΕ : Συμεώνη

ΕΙΜΑΙ : 4ετής φοιτήτρια Πολιτικών Μηχανικών, ταξιδιώτρια, ελεύθερο πνεύμα

ΜΕΝΩ : Στην Ξάνθη

ΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ : σε ό,τι μπορώ να βρίσκω διεξόδους συναισθηματικής έκφρασης

... ΚΑΙ Η ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ : χμμ.. επίσημα από τα 8, ανεπίσημα από πάντα

ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ : τη ζωγραφική

ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΝΩ ; το συνδυασμό χρωμάτων και σκιών

ΒΡΙΣΚΩ ΕΜΠΝΕΥΣΗ : σε κάθε τι παραμικρό

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΡΕΥΜΑ : Ιμπρεσσιονισμός

ΑΠΟ ΜΟΥΣΙΚΗ : γενικά ακούω τα πάντα

ΩΣ ΠΑΙΔΙ ΗΜΟΥΝ : ντροπαλό και φιλομαθές

ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΓΑΠΩ : την ειλικρίνεια και τη διαλλακτικότητα

... ΚΑΙ ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ : διπροσωπία, αλαζονεία και επιθετικότητα

ΑΝ ΖΟΥΣΑ ΣΕ ΑΛΛΗ ΕΠΟΧΗ, ΑΥΤΗ ΘΑ ΗΤΑΝ : χμμμ... ίσως η Αναγέννηση

Η ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΗ ΜΟΥ ΔΥΝΑΜΗ ΘΑ ΗΤΑΝ : η ταχύητητα, για να μπορώ να ταξιδεύω γρήγορα και να αλλάζω τόπο

ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ : σκέφτομαι.... και σκέφτομαι....

ΦΟΒΑΜΑΙ : τα φίδια 

ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΟΜΑΙ ΜΕ : νέες περιπέτειες μέσα από τα ταξίδια

ΣΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ : να βιώνω τον ντόπιο κόσμο και να προσπαθώ να καταλάβω την ιδιαίτερη διαφορά με τους άλλους

ΘΑΥΜΑΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ : της Ιταλίας

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ : Παρίσι... είναι απλά μαγεία

... ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ : πολλοί... ποτέ ένας!

ΜΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΑΠΟ ΤΑΞΙΔΙ ΠΟΥ ΔΕ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΠΟΤΕ : να χορεύω στη βροχή μέσα σε ένα πανέμορφο και άγριο δάσος της Ουκρανίας

Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΣΥΝΟΨΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΦΡΑΣΗ : να ζεις με όλη τη σημασία της λέξης, γιατί η ζωή είναι μικρή και κυλάει και όσο μπορείς να σκέφτεσαι θετικά

ΣΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ : δε θέλω να κάνω πολύ μακρινές βλέψεις

Εγώ της εύχομαι να γυρίσει όλο τον κόσμο και ανυπομονώ για το πρώτο μας ταξίδι!!!



















No comments:

Post a Comment