Friday, December 26, 2014

364+1

Χρόνια πολλά και καλά!!!
Δεύτερη ημέρα των Χριστουγέννων και καθώς περνάμε στην αντίστροφη μέτρηση για τους τίτλους τέλους του 2014, θέλησα να μοιραστώ μαζί σας τις σκέψεις μου και να σας προβληματίσω λιγάκι..

"Πάει ο παλιός ο χρόνος..." λέει το γνωστό μας εορταστικό τραγούδι, που συνόδευε το πάτημα του διακόπτη για την υποδοχή του νεοφώτιστου έτους. Ως παιδί και με την ανάλογη αφέλεια το τραγουδούσα περιχαρής. Τώρα που ως μεγάλη -άντε και λίγο σοφότερη- το ξαναφέρνω στο μυαλό μου, αναρωτιέμαι.. γιατί να αδημονείς και να χαίρεσαι για όσα "επιτέλους" φεύγουν;

Πόσες φορές δεν άκουσα να λένε -και φυσικά έχω πει και εγώ κατά καιρούς- "να φύγει αυτή η χρονιά να ησυχάσω", "να φέρει το νέο έτος ό,τι στέρησε το προηγούμενο".

Πιστεύω πια πως δεν έχει και τόση σημασία να περιμένεις την πρώτη του Γενάρη για να "μηδενίσεις το κοντέρ". Για να αλλάξεις, να θέσεις νέους στόχους και να αναλάβεις δράση. Έχεις άλλες 364 υπέροχες και πολλά υποσχόμενες ημέρες να περιμένουν εκεί, ολότελα διαθέσιμες και είναι καθαρά δική σου επιλογή αν θα τις αξιοποιήσεις ή θα τις προσπεράσεις.

Θέλω να πάψω να μετράω τις στιγμές μου με χρονικά διαστήματα και ημερολογιακούς προσδιορισμούς.. Να τις αφήσω να καταγράφονται και να κυλούν ελεύθερα.. Κι ούτε να τις διαχωρίζω σε "καλές" και "κακές". Όλες είναι απλά στιγμές που γίνονται εμπειρίες, μαθήματα και αναμνήσεις. Για να βγούμε δυνατοί, να πατήσουμε γερά στα πόδια μας και να μάθουμε να εκτιμούμε..να μάθουμε ποιοί είμαστε και τι θέλουμε...

Γι' αυτό και φέτος, για πρώτη φορά, στο παρά ένα δε θα σβήσω το φως..








No comments:

Post a Comment