Wednesday, October 30, 2013

Η Ιωάννα Μπράβου είναι διακοσμήτρια και σήμερα εκτός από τη διακόσμηση και τη ζωγραφική που σπούδασε , ασχολείται με τη δημιουργία decoupage. Η Ιωάννα ασχολείται με την τέχνη της όχι για να κερδίσει κάποια χρήματα αλλά γιατί την εκφράζει, τη γεμίζει.Μέσα από τις πρωτότυπες και όμορφες δημιουργίες της ,προβάλλει την ψυχή της.Ας την γνωρίσουμε μέσα από τις απαντήσεις της ,στις δικές μας ερωτήσεις που πρόθυμα και με χαμόγελο απάντησε..



Γιατί το επάγγελμα του διακοσμητή; 

Από μικρή ενώ τα άλλα κορίτσια ζωγράφιζαν κούκλες , λουλουδάκια, ζωάκια  εγώ έκανα σπιτάκια με φανερά τα δωμάτια τους και περίπτερα .Έτσι λοιπόν θα ήταν παράλογο να ασχοληθώ με κάτι διαφορετικό.Το επάγγελμα μου δε θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο παρά  καλλιτεχνικό ,διότι μ αρέσει να βλέπω τα αποτέλεσμα της δουλειάς μου άμεσα καθώς και οργανωτικό ,δύο στοιχεία που το επάγγελμα του διακοσμητή τα καλύπτει πλήρως. 

Θα ήθελα να μας ξεναγήσεις στο χώρο σου, στο προσωπικό σου εργαστήρι! Κάτω από ποιες προυποθέσεις πιστεύεις ότι μπορεί να στηθεί ένας τέτοιος χώρος;

Για να μπορέσει κανείς να δημιουργήσει ένα εργαστήρι ,χρειάζεται πάνω από όλα τη θέληση και το μεράκι. Φυσικά , απαραίτητη προυπόθεση είναι ο χώρος και τα χρήματα ,αν και πρέπει να γνωρίζουμε ,ότι με τις σωστές έρευνες και τη σωστή χρήση  υλικών όλα μπορούν να γίνουν ,αν όχι τόσο εύκολα σίγουρα έχοντας σωστότερο αποτέλεσμα. Χρησιμοποιώ ένα δωμάτιο του σπιτιού μου στο οποίο προς το παρόν δεν μένει κάποιος αλλά και το γκαράζ μου, ειδικά όταν το μέγεθος του αντικειμένου που θα επεξεργαστώ απαιτεί πιο μεγάλο χώρο, πιο φωτεινό και αεριζόμενο.


Θέλω να μας περιγράψεις τη δουλεία σου ,τί ακριβώς κάνεις εδώ. 

Μέσα στο εργαστήρι μου καταθέτω την ψυχή μου σχεδιάζοντας ,επεξεργάζοντας τα υλικά μου ,δημιουργώντας μέσα από αυτά. Ανυπομονώ να δώ το αποτέλεσμα που αρκετές φορές εκπλήσσει ακόμα και εμένα την ίδια γοητεύοντας με ολοένα και περισσότερο,γιατί κάθε δημιούργημα μου είναι ξεχωριστό και διαφορετικό και με κάνει καλύτερη.


Αναπαλαίωση,μορφοποίηση αντικειμένων ,βοήθησε μας να κατανοήσουμε λίγο καλύτερα αυτές τις έννοιες. 

Έννοιες που από μόνες τους κρύβουν μία ιστορία . Υπάρχουν αντικείμενα που μπορεί κανείς εύκολα να θεωρήσει άχρηστα και που όμως κουβαλούν πάνω τους τα χρόνια  κάποιας ξεχωριστής εποχής και γιατί όχι την ιστορία των ανθρώπων που τα είχαν πριν. Αντικείμενα που μέσα από εμάς  και την αγάπη κ το σεβασμό που θα τους δείξουμε, μπορούν να κερδίσουν ξανά ζωή και να διακοσμήσουν νέους χώρους, να δώσουν χαρά και ικανοποίηση σε νέους ανθρώπους  για ακόμα περισσότερο καιρό. 




Μέσα από την εμπειρία σου ,θα ήθελες να μας πείς πώς αποφασίζει κάποιος ,ότι όχι μόνο θέλει αλλά και μπορεί να αναδημιουργήσει ένα έπιπλο ,αντικείμενο από αυτό που ήδη έχει. 

Αρχικά εξετάζοντας το αντικείμενο που θα έρθει στα χέρια μας  και κατά πόσο ''πεθαμένο'' είναι. Τη χρήση που έχει υποστεί στη μέχρι τώρα του ζωή. Ένα αντικείμενο  πρέπει να είναι ‘’όμορφο’’ για να μπορέσει να δημιουργήσει κάτι ομορφότερο! 

Κοστίζει μια τέτοιου είδους διαδικασία,είναι εφικτή στις μέρες μας; 

Πρέπει να πούμε ότι κοστίζει αλλά θα τονίσω και πάλι ,γιατί το θεωρώ πολύ βασικό ,αν και το να βρεθούν υλικά και κυρίως ελληνικής προέλευσης ,είναι όχι απλά δύσκολο αλλά πολλές φορές ανέφικτο, παρόλα αυτά με τη σωστή και προγραμματισμένη έρευνα και χρησιμοποιώντας όχι παραπανίσια υλικά ,μπορεί να πραγματοποιηθεί αυτού του είδους η διαδικασία και θα αξίζει όχι μόνο τα χρήματα αλλά και τον κόπο ,πιστέψτε με! 

Κερδίζεις χρήματα μέσα από αυτό που κάνεις; 

Κερδίζω αν και ορισμένες φορές το αποτέλεσμα ξεπερνάει κάθε προσδοκία και δεν μπορεί να εκτιμηθεί εύκολα ακόμη και από εμένα την ίδια. Με ποιο τρόπο να κοστολογήσω εγώ προσωπικά τον κόπο, τον χρόνο και την αγάπη μου σε αυτό που θα φτιάξω έτσι ώστε να είναι και εφικτό οικονομικά για τον άνθρωπο που θα με προτιμήσει.

Πιστεύεις ότι θα είχες την ικανότητα να μεταδόσεις την γνώση και την εμπειρία σου εύκολα και πετυχημένα; 

Με μεγάλη μου χαρά θα μοιραζόμουν με  άτομα που θα ήθελαν να μάθουν,που δείχνουν περιέργεια και ζήλο για το αντικείμενο μου. Χαίρομαι πολύ να μοιράζομαι και πιστεύω ότι είμαι μεταδοτική.


Είσαι από αυτούς που υποστηρίζουν ,ότι για να ασχοληθείς με την τέχνη και να πετύχεις βασική προυπόθεση είναι το έμφυτο ταλέντο ή αρκεί η θέληση και η μελέτη; 

Αν και το ταλέντο είναι σημαντικός παράγοντας ,όταν υπάρχει θέληση και πείσμα για να μάθεις κάτι, τα πάντα γίνονται. Έχω αρκετά παραδείγματα να σου πω. Απλά ίσως το ταλέντο κάνει το δρόμο λίγο πιο εύκολο. 

Ποιά είναι τα μελλοντικά σου σχέδια; Πώς θα ήθελες να εξελιχθεί αυτό που εσύ η ίδια έχεις δημιουργήσει; 

Ονειρεύομαι ένα μαγαζάκι φτιαγμένο με πολύ αγάπη ,που θα φιλοξενεί μέσα όλα αυτά που εγώ δημιουργώ. Επίσης θα μου άρεσε να μου δινόταν η ευκαιρία να ανακαινίσω ένα παλαιό σινεμά, να διακοσμήσω ένα ξενοδοχείο ή γιατί όχι και ένα πλεούμενο τύπου γιώτ. ΄Χωρίς να θέλω να φανώ υπερβολική ξεκινώντας την σχολή μου ονειρευόμουν τέτοιου είδους διακοσμήσεις (γέλια). 










Τέλος θέλω να μου πεις ,πιστεύεις ότι θα υπάρξει η χρονική στιγμή που θα εγκαταλείψεις αυτή την προσπάθεια που κάνεις,θα σταματήσεις να δημιουργείς;

 Όχι και στο λέω μέσα από την καρδιά μου,γιατί για μένα αυτό πάνω από όλα είναι ανάταση ψυχής , ένα ταξίδι αλλιώτικο ,μαγικό που μου δίνει πάνω από όλα ζωή.Άρα είναι και η βασική  προυπόθεσή μου για να ζώ καλά.


No comments:

Post a Comment