Sunday, November 30, 2014


ΜΑΡΙΝΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ

"Γκρινιάρα και με απαιτήσεις (από τον εαυτό μου) από μικρή, περνούσα ώρες
ατελείωτες σκορπίζοντας χρώμα σε λευκές κόλλες.. Αργότερα έβλεπα τις κούκλες
μου να ζωντανεύουν μέσα στα αυτοσχέδια συνολάκια μου και να μένουν στο ωραιότερο σπίτι από ζωγραφισμένα χαρτόνια, με έπιπλα κουτάκια από καραμέλες.. Μαμά, αδερφή και φίλες;; Τις βασάνιζα με χτενίσματα και φουτουριστικά μακιγιάζ. Οι σπουδές στην Αρχιτεκτονική δεν εξέπληξαν κανέναν.
Προσωπικά δεν ένιωθα να ταιριάζω κάπου αλλού. 
Αν και φοβάμαι τις αλλαγές, μου αρέσει το καινούριο.. Νέα ακούσματα, ανεξερεύνητα μέρη, καινούρια πρόσωπα..
Δε μου αρέσουν τα παραμύθια, μα λατρεύω τις ιστορίες..
Στόχος μου να φτιάξω βήμα βήμα τις δικές μου, με "σκηνικά" από όλο τον κόσμο
και "συμπρωταγωνιστές" του ανθρώπους που έχω στην καρδιά μου και όσους ακόμα αξίζουν να μπουν...."

No comments:

Post a Comment