Sunday, November 30, 2014

ΕΡΩΔΙΤΗ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ



Ονομάζομαι Παπαποστόλου Ερωδίτη και γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1988. Σπούδασα Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και ολοκλήρωσα τις σπουδές μου κάνοντας ΜΒΑ με εξειδίκευση στο μάρκετινγκ. Έχω παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια πάνω στο τομέα μου, όσον αφορά την Σύνταξη Οικονομοτεχνικής Μελέτης, τη Μηχανογραφημένη Λογιστική και το Σχεδιασμό και τη Λειτουργία Σύγχρονων Εφοδιαστικών Αλυσίδων. Αυτό το διάστημα, προσπαθώ να επεκτείνω τις γνώσεις μου στον τομέα του μάρκετινγκ, παρακολουθώντας ένα σεμινάριο πάνω στο «Inbound Marketing», μέσω του φορέα Hubspot.
Όσον αφορά την επαγγελματική μου εμπειρία, το 2009 έκανα πρακτική εξάσκηση στο τμήμα λογιστηρίου της εταιρείας «ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΠΑΠΑΠΟΣΤΟΛΟΥ & ΣΙΑ ΟΒΕΕ» και το 2013 έκανα πρακτική στο τμήμα μάρκετινγκ της εταιρείας «ΠΛΑΝΗΤΑΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΤΣΑΜΠΟΥΡΑΣ & ΣΙΑ Ο.Ε.»
Μου αρέσει ο κλάδος μου. Αλλά εκείνο που μου αρέσει περισσότερο είναι να γράφω και να φωτογραφίζω οτιδήποτε μου τραβάει την προσοχή, γιατί έτσι μπορώ να ξεφεύγω από την καθημερινότητα. Γι αυτό επέλεξα να ασχολούμαι ερασιτεχνικά με τη φωτογραφία, τη συγγραφή στίχων, κειμένων και ιστοριών, και να αρθρογραφώ σε μπλογκ.

https://www.facebook.com/Eroditi.P.View

No comments:

Post a Comment