Wednesday, November 26, 2014

About me

                                                           
Διακοσμήτρια εσωτερικών και εξωτερικών χώρων, ονομάζομαι Πάτρα Τσορμπατζόγλου,  ζω  και εργάζομαι στην Αθήνα. Το μικρόβιο της δημιουργικότητας που είχα από νεαρή ηλικία ήταν το έναυσμα ώστε να ασχοληθώ σε επίπεδο σπουδών με τη διακόσμηση. Ύστερα από πολυετείς σπουδές και πολλά σεμινάρια ξεκίνησα την επαγγελματική μου σταδιοδρομία.
Καταπιάστηκα με διάφορες περιστασιακές δουλειές. Άλλωστε κατ΄ εμέ η δημιουργικότητα δε μετριέται σε χρήμα! Δυστυχώς όμως η κοινωνία που ζούμε δεν αξιοποιεί σωστά τους ανθρώπους με ταλέντα και δύσκολα όσοι ασχολούνται με κάθε είδους τέχνη μπορούν να βιοποριστούν. Έτσι, κατά καιρούς αναγκάστηκα να δουλέψω για να εξασφαλίσω τα προς το ζην,  χωρίς ποτέ να παραμερίσω την ανάγκη μου να δημιουργώ. Με τον καιρό μετέτρεψα το σπίτι (Hasiera) μου σε προσωπικό εργαστήρι και πάντα στον ελεύθερο χρόνο μου κατασκευάζω μικροπράγματα. 
Η συνεχής αναζήτηση για αλλαγή  σε συνδυασμό με τη φαντασία, τις ιδέες, τα συχνά καλλιτεχνικά ερεθίσματα, το μεράκι και την άπλετη αγάπη μου για τη διακόσμηση με ώθησε να κινηθώ εκεί  όπου ο χώρος περνά σε άλλες διαστάσεις ,πρωτότυπες ,διαφορετικές, αρκετές φορές περίεργες αλλά πάντα έντονα δημιουργικές. Κατανοώντας στην πράξη πως το να ασχοληθώ επαγγελματικά με τη διακόσμηση είναι αρκετά δύσκολο διότι η χώρα που ζούμε, η Ελλάδα μας, με τις αναρίθμητες ομορφιές, διανύει περίοδο κρίσης,  τόσο ηθικής και πνευματικής όσο και οικονομικής. Για το λόγο αυτό στερεί από τους νέους της τη δυνατότητα να εκφραστούν και να δημιουργήσουν. 
Έτσι λοιπόν  αποφάσισα να στραφώ στο μέσο, που παρά τα μειονεκτήματα του, χωρά να φιλοξενήσει τις ανάγκες του καθενός μας, το διαδίκτυο. Από σήμερα και στο εξής, θα συναντιέμαι μαζί σας πάντα δημιουργικά και πλέον  διαδικτυακά μέσα από το προσωπικό μου blog. 
Το Hasiera Kaj Arte ( Σπίτι και Τέχνη) είναι το blog  όπου η φαντασία και η τέχνη έχουν τον πρώτο λόγο. Προσδοκία μου είναι να καταφέρει να προκαλέσει και να κερδίσει  το ενδιαφέρον κάθε αναγνώστη μέσα από τα ποικίλα θέματα που φιλοξένει   , έτσι ώστε όλοι να μάθουν περισσότερα για τη διακόσμηση και τη τέχνη γενικότερα. Σκοπός είναι ο κάθε ένας από σας που θα μας τιμήσει με την παρουσία του να  ταξιδέψει έστω και με τη δύναμη της φαντασίας σε νέους και διαφορετικούς πολιτισμούς , να πάρει ιδέες και να δώσει λύσεις σε θέματα που ίσως τον απασχολούν.

Αυτό είναι το Hasiera Kaj Arte .
Αυτό είμαι εγώ.



Πάτρα Τσορμπατζόγλου

No comments:

Post a Comment